Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Tuesday, July 5, 2011

EAT, PRAY, BLOG! DONKEY'S PARTY part 1: Many thanks!

GREEK PANDESPANI DESSERT! FOR THE RECIPE PRESS HERE!


 Donkey's Party was a huge success! Just give me some days to upload the photos and videos!



Αυτό είναι ένα sneak peek που λέμε και στο χωριό μου (!) από το party του Donkey! Τις τελευταίες δυο βδομάδες έχω κοιμηθεί πολύ λίγο (πολύ δουλειά, πολύ τρέξιμο, πολύ do it yourself!) και τις τελευταίες ώρες ακόμη πιο λίγο! Οπότε, δεν έχω ανοίξει καν την κάμερα να δω λεπτομέρειες ή να ανεβάσω φωτογραφίες από το πάρτυ! Αυτές που βλέπετε είναι φωτογραφίες των φίλων του Donkey και των food bloggers που ήρθαν και τις βρήκα στο facebook! Ήθελα όμως, να πω κάποια ευχαριστώ και θέλω να μου το επιτρέψετε το κατεβατό που σκοπεύω να γράψω. Από αύριο, σιγά σιγά θα αρχίζω να ανεβάζω υλικό... και συνταγές!

Ξεκίνησα πριν ενάμιση χρόνο αυτό το blog. Το Donkey έγινε για μένα ένα ημερολόγιο γεμάτο νοστιμιές που κάποιες φτιάχνω και όλες τις άλλες  τις αναρτώ για μελλοντική χρήση. Επίσης το Donkey έγινε παρέα. Μεγάλη παρέα... Και η παρέα με τίμησε σε ένα πάρτυ που στην αρχή το σκέφτηκα ''κλειστό'' μόνο με συγγενείς και κολλητούς (χιχι! σαν τους γάμους), αλλά μετά σκέφτηκα οτι η παρέα αξίζει τον κόπο να συναντιέται ακόμη και αν φαίνεται δύσκολο!

Στην αρχή που λέτε, υπολόγιζα γύρω στα 30 άτομα. Τα 29 από το καράτε και ένας ο ''L'',  ''το αγόρι μου''! Όσο όμως έβλεπα οτι υπήρχε διάθεση από αναγνώστες ή φίλους bloggers, η παρέα όλο και μεγάλωνε... Αυτό με γέμισε μεγάλη χαρά, αλλά και λίγο άγχος για το αν θα καταφέρω να ανταποκριθώ σε τόσα άτομα... Επειδή ο αριθμός συμμετοχών ξεπερνούσε τους 150, άρχισα να αναρωτιέμαι αν όντως μπορούσα να καλύψω το όλο θέμα. Απευθύνθηκα στην ΈΨΑ (της έχω αδυναμία!), και τους ενημέρωσα οτι κάνω ένα πάρτυ με αφορμή το Blog και εάν και εφόσον ενδιαφέρονται να μας παρέχουν κάποια προιόντα τους. Όντως η ΈΨΑ ανταποκρίθηκε άμεσα, δίνοντάς μας δωρεάν τα αναψυκτικά που είχα στο πάρτυ! Ήθελα να πω λοιπόν και από εδώ, δημοσίως ένα ευχαριστώ στην ΕΨΑ και τους ανθρώπους πίσω από την ΕΨΑ για την συμβολή τους και τα υπέροχα αναψυκτικά τους!!!

Μετά έψαχνα να βρώ κατάλληλο μέρος για να πάμε. Βρήκα λοιπόν ένα σημείο που θεώρησα καταλληλότερο για τον συγκεκριμένο σκοπό και ζήτησα άδεια από τον Δήμο Mάνδρας - Ειδυλλίας. Είδα οτι όχι μόνο ανταποκρίθηκαν άμεσα, αλλά ενθουσιάστηκαν με την ιδέα και φρόντισαν να πάρω το οκ επιτόπου!!! Με έφεραν σε επαφή με τον Εξωραϊστικό Σύλλογο για το  Πόρτο Γερμενό και έτσι κατάφερα να εξασφαλίσω την παιδική χαρά, έναν τόσο όμορφο χώρο για όλους, μικρούς και μεγάλους. Σε αυτό το σημείο, επιτρέψτε μου να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Δήμαρχο Μάνδρας - Ειδυλλίας κύριο Γεώργιο Δρίκο που μου έδωσε την ευκαιρία να μοιραστώ την αγάπη μου για το πανέμορφο, καταπράσινο και πεντακάθαρο Πόρτο Γερμενό, μαζί με όλους τους αναγνώστες - έλληνες και ξένους -του blog, και για το γεγονός οτι στέκεται δίπλα στους νέους και τους βοηθά σε κάθε τους εγχείρημα με ανοιχτό μυαλό, καλή διάθεση και κέφι για οτιδήποτε πρωτοποριακό και δημιουργικό.
Επίσης θέλω να αναφερθώ ειδικά στον κύριο Κώστα Πλούμπη, τον αντιδήμαρχο του δήμου Μάνδρας- Ειδυλλίας, έναν εξαιρετικό άνθρωπο, που ουσιαστικά ''έτρεξε'' το όλο εγχείρημα και συντόνισε τις διαδικασίες για να μπορώ να πραγματοποιήσω την συγκεκριμένη εκδήλωση, στο συγκεκριμένο μέρος. Ο Δήμαρχος Μάνδρας και Ειδυλλίας μαζί με όλο το συμβούλιο, μας τίμησαν και με την παρουσία τους, αφού παρεβρέθηκαν στην εκδήλωση και έγιναν μαζί μας μια παρέα!






Όλα τα υπόλοιπα τα ανέλαβα εγώ προσωπικά και κάπου εδώ να σας ζητήσω συγγνώμη εάν δεν υπήρχε μεγάλη ποικιλία (στις μπύρες κλπ). Ο ψυγειοκαταψύκτης μεταφέρθηκε 3 φορές για να φτάσει στο Πόρτο Γερμενό και ήταν... ''χορηγία'' της μητέρας μου!!! Δυστυχώς ξέρω οτι πολλά απο τα νερά δεν ήταν παγωμένα, αλλά οι συνθήκες ήταν λίγο δύσκολες μιας και δεν είχα πρόσβαση στον χώρο νωρίτερα,  για να μπορώ να τα έχω όλα όπως θα ήθελα... Επίσης απο την στιγμή που δεν υπήρχε κάποιος χορηγός, έκανα ότι μπορούσα... μόνη μου. Ξέρω οτι είχα αρκετές ελλείψεις, αλλά ελπίζω να μην ήταν τόσο σημαντικές!

Η μέρα για μένα ξεκίνησε... από την προηγούμενη! Φανταστείτε δύο ΙΧ φορτωμένα με υλικό που χώρεσε τελικά σε ένα φορτηγό. Μεταφέραμε όλα τα πραγματάκια (ήταν πολλά, αλλά απλωμένα στον χώρο και δεν τα έπιανε το μάτι σου!) στο χωριό μου και από εκεί την Κυριακή το πρωί ξεκινήσαμε για το Πόρτο Γερμενό! Είχαμε 2 ώρες στην διάθεσή μας, για να στήσουμε τον χώρο... Μπορείτε να φανταστείτε λοιπόν πως πηγαίναμε!!! Όμως επειδή είμαστε ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΙ, και έχουμε καταπληκτικούς φίλους, μαζί μας ''έτρεχαν'': Η Μαργαρίτα και ο Γιάννης, η Ρίτα (η οποία βοήθησε στο στήσιμο, αλλά δεν έμεινε να δοκιμάσει τα εδέσματα... μόνο κουράστηκε η κοπέλα!...) ο αντιπρόεδρος του Εξωραϊστικού συλλόγου Πόρτο Γερμενό, κύριος Βαλούρδος Κωνσταντίνος που μας βοηθούσε να κρεμάσουμε τα ταμπελάκια και σε ό,τι άλλο χρειαστήκαμε, ο γραμματέας ο κύριος Λιάρος Παναγιώτης που μας βοήθησε στην προετοιμασία, η ταμίας κυρία Κόλλα Βαρβάρα και φυσικά η κυρία Δήμητρα Εμμανουήλ, η πρόεδρος του Εξωραϊστικού συλλόγου που ήταν απο την αρχή δίπλα μας και χάρηκε με την γιορτή μας, όπως και όλα τα μέλη του! Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στον Εξωραϊστικό σύλλογο, που μας ''άνοιξαν το σπίτι τους'' για να γιορτάσουμε όλοι μαζί την ελληνική κουζίνα και παράδοση!

Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου και την Μαίρη, την ολοκαίνουργια φίλη μου, που πραγματικά με βοήθησε σε κάθε τομέα, ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ, κάτω από τον ήλιο και πραγματικά δεν πρόλαβε ούτε να φάει προκειμένου να με βοηθήσει. Πραγματικά με σκλάβωσε... Μαιρούλα μου άλλη μια φορά ευχαριστώ! Ευχαριστώ τη Λυδία, που με βοήθησε στην κοπτοραπτική!!! Πολλά ευχαριστώ και στην Σοφία μου, τον Μπάμπη της, τον Κώστα μας, την Ελπίδα του, τον Αλέξη μας, το Λενάκι μας, την Τζώρτζια και τον Αλέξη.... Είναι τα παιδιά που πρωταγωνίστησαν στο βιντεοκλίπ!

Το μεγαλύτερο ευχαριστώ πρέπει να το πω στον Λ!!!    Ο Λ. ή ''L'' είναι ο Λευτέρης μου, ο οποίος πραγματικά έκανε τα πάντα. Αλλά τα πάντα!!! Ό,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ! Κολλησε σημαιάκια, φούσκωσε μπαλόνια, κρέμασε σημαιάκια, κουβάλησε το σύμπαν, έστησε ηχεία, βρήκε κατσαρόλες, έπλυνε, καθάρισε, συναρμολόγησε, μόνταρε, έκοψε, έραψε, ζωγράφισε, έβαψε, τραγούδησε... τα πάντα. Κάναμε κι ένα κλιπάκι μαζί με τον Λ., και περάσαμε αμέτρητες ώρες στο μοντάζ, αλλά επειδή είναι και η δουλειά μας η τηλεόραση, αυτό δεν μας κούρασε το διασκεδάσαμε!

Εγώ... δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω. Σας ευχαριστώ όλους τόσο πολύ!!! Όλους και τον καθένα ξεχωριστά! Με βοηθήσατε με κάθε τρόπο... Αυτό το blog δεν είναι η δουλειά μου. Αλλά αυτό που μου έδωσε είναι... ανεκτίμητο.
Κατά τη διάρκεια της μέρας (ή και της νύχτας, μόλις επιστρέψω από την δουλειά σπίτι) θα ανεβάσω αναλυτικό post με το party του Donkey and the Carrot! Ήταν πολύ όμορφο που γιόρτασα μαζί σας!!!!!

11 comments:

  1. Χαίρομαι που περάσατε υπέροχα!Πάντα τέτοια Φοίβη μου!

    ReplyDelete
  2. Όλη η ποιοτική δουλειά που βάλατε φαινόταν παντού. Είχατε φροντίσει την κάθε λεπτομέρεια με ένα προσωπικό τρόπο. Το πάρτυ ήταν τέλειο και εγώ πραγματικά χαλάρωσα. Πάντα τέτοια!

    ReplyDelete
  3. Μπράβο Φοίβη!!!! Υπέροχα μου φαίνονται αυτά που είδα μέχρι τώρα...θα έχεις γίνει φυτίλια, ε??? Αξιζε τον κόπο όμως!! Ελπίζω άλλη φορά να καταφέρω να έρθω. Περιμένω τα υπόλοιπα!
    Εφη

    ReplyDelete
  4. Μπράβο. Πάντα τέτοια.

    ReplyDelete
  5. Αχ, τι όμορφα! Πόσο ζήλεψα! Πάντα έτσι όμορφα να περνάτε:)

    ReplyDelete
  6. περασαμε καταπληκτικα, ηταν ολα αψογα οργανωμενα, η τοποθεσια ηταν εξαιρετικη και η οικοδεσποινα μοναδικη!

    ReplyDelete
  7. χίλια μπράβο Φοίβη.

    χαίρομαι πολύ πολύ που πήγε τόσο καλά γιατί η όλη ιδέα σου με είχε ενθουσιάσει (παρόλο που δεν ήρθα..είχα να πάω σε γάμο).
    Και του χρόνου..

    ReplyDelete
  8. Γύρω στις 5 το απόγευμα είμαστε με την κόρη μου στην εθνική από Λαμία προς Αθήνα και της λέω πάμε στο πάρτι, πάμε λέει αλλά υπερίσχυσαν οι δουλειές της Αθήνας!! Ελπίζω σε ένα επόμενο να είμαστε εκεί!!! πολλά φιλιά.

    ReplyDelete
  9. Συγχαρητήρια για το μπλογκ σου, είναι από τα πολύ αγαπημένα μου...
    Μπράβο σου που οργάνωσες ένα τόσο σούπερ πάρτυ!
    Πάντα έτσι όμορφα να περνάς! Ευελπιστώ για το επόμενο!
    Καλή ξεκούραση τώρα!

    ReplyDelete
  10. Μπράβο Κατερίνα μου και συγχαρητήρια για την όλη ιδέα και υλοποίηση. Πολύ θα ήθελα να ερχόμουν αλλά ήταν η τελευταία μέρα που θα ήμουν με το γιο μου που έφυγε για φανταράκι.

    ReplyDelete
  11. Σταμάτα κακούργα!! ΖΗΛΕΥΩ!!!!!!

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails