Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Tuesday, January 24, 2012

Amazing beach house kitchens! Υπέροχες κουζίνες!




























How beautiful are these beach house kitchens? I fell in love with the first one... Still got no time to cook since Christmas. But tonight i am going to make something delicious in my tiny kitchen! I will share it with you in the next days! Kisses from a rainy Athens...!

Υπέροχες κουζίνες για νησιώτικα σπίτια! Αλλά όχι μόνο ε; Ερωτεύτηκα την πρώτη!!! Μέχρι τότε, υπόσχομαι να μαγειρέψω άμεσα στη μικρή ταπεινή δική μου κουζίνα, που την έχω παραμελήσει από τα Χριστούγεννα καθότι ''μαγειρεύω'' άλλα πράγματα!!! Στέι τιουντ!

via

13 comments:

  1. Εγώ θέλω την πρώτη την τέταρτη και την τελευταία!!
    Ζητάω πολλά;;;
    Καλημέρα.

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφες κουζίνες πραγματικά.
    Αλλά....ποιός καθαριζει οοοόλα αυτά τα πιατικά-ποτήρια που είναι εκτεθειμένα????
    Αναρωτιέμαι η γυναίκα...

    ReplyDelete
  3. Εγώ ως "γνήσια" μαγείρισα του καλοκαιριού(το εποχιακό του επαγγέλματος βλέπεις) διαλέγω την πρότελευταία μιας και μου γεμίζει το μάτι....ΦΙΛΙΑ!

    ReplyDelete
  4. Η μάρκα μου! Τις θέλω όλες!!!

    ReplyDelete
  5. Αφού εσύ παίρνεις την πρώτη, θα πάρω την τελευταία για ένα εξοχικό που έμεινε στη μέση λόγω κρίσης...Ας όψονται οι αίτιοι :-(

    ReplyDelete
  6. Εγώ θέλω να παραγγείλω την 3η, την 4η καιτην τελευταία παρακαλώ...
    Ειδοποίησέ πριν τις φέρεις :) χιχι..

    ReplyDelete
  7. Καλησπέρα!
    Πανέμορφες οι κουζίνες αλλά κι εγώ θα σταθώ στα ανοιχτά ράφια. Είναι βολικά ή είναι θέμα αισθητικής και μόνο τελικά;

    Πρόκειται να φτιάξω την κουζίνα στο εξοχικό μας και έχω επιλέξει ΙΚΕΑ STAT πορτάκια που μοιάζουν πολύ με εκείνα της δεύτερης φωτο, επίσης πάγκος μασίφ ξύλο και χερούλια παρόμοια με της 2ης φωτο.....
    Από πάνω βάζω ανοιχτά ράφια ή κλειστά ντουλάπια και πως για να μην μοιαζει με πόλης;

    Καμιά συμβουλή;

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. @Anonymous

    Καλημέρα! Σου παραθέτω όσα post εχω κάνει (και ένα guest post μου στο Rdeco) που αφορούν στις κουζίνες (για να παίρνεις ιδέες!). Τα ανοιχτά ράφια, επειδή έχω στο σπίτι μου, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΙΚΑ και ναι είναι μόνο θέμα αισθητικής, καθώς σκονίζονται κλπ κλπ. Εγώ έχω επιλέξει να βάλω πιάτα που ειναι όμορφα και δεν τα χρησιμοποιώ καθημερινά για εύλογους λόγους. Εξαρτάται το γενικότερο στυλ σου και πως ειναι όλο το σπίτι. Είναι μοντέρνο, ρομαντικό, τι στυλ έχει; Μια νησίδα και απο πάνω κρεμαστά τα κατσαρολικά; Αν ειναι μεγάλη η κουζίνα σου θα ειναι σουπερ! Ρίξε μια ματιά σε αυτά τα λινκ

    http://donkeyandthecarrot.blogspot.com/2012/01/all-about-kitchens.html

    http://donkeyandthecarrot.blogspot.com/2011/05/kitchens-and-bedrooms.html

    http://donkeyandthecarrot.blogspot.com/2010/09/all-about-kitchens.html#uds-search-results


    Και εδώ ειναι το guest post μου για κουζίνες. Δες την πρώτη (στα κρεμαστά ντουλάπια τοίχου, ενδιαμεση κατάσταση). Επίσης, δυο κουρντινάκια αλλάζουν όλη την όψη, αν εισαι τέτοιο στυλ!

    http://www.rdeco.gr/2011/11/01/kitchen-find-your-style/

    Θα σου πρότεινα γενικώς να δώσεις το στυλ σου με αξεσουάρ, καρέκλες, φωτιστικά, ένα έπιπλο πχ μια βιτρίνα ''αντίκα'' πατιναρισμένη κλπ. Ελπίζω να σε βοήθησα. Για πιο επαγγελματικές συμβουλές στην Ευα, απο το Rdeco (εκει που εχω κανει το guest post!).

    ReplyDelete
  10. Καλημέρα!
    Χίλια ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση!
    Θα μελετήσω τις προτάσεις σου και θα επανέλθω.

    Ωστόσο να σου πω ότι νησίδα δεν χωράει - αντίθετα τώρα έχει ένα τοιχαλάκι στο 1.10(ύψος)χ0.30χ3.00(μήκος κουζίνας, είναι ευθύγραμμη και εκτείνεται σε ένα τοίχο)χωρίς ράφια σαν διαχωριστικό κουζίνας, το οποίο σκέφτομαι να γκρεμίσω και να βάλω μια νησίδα μικρη τροχήλατη πάλι από ΙΚΕΑ.
    Το στυλ είναι country, παλιό πέτρινο σπιτάκι (ανακαινισμένο) που επικρατεί το ξύλο σε οροφή και δύο καναπέδες, στον ίδιο χώρο με την κουζίνα.

    ReplyDelete
  11. Πολύ έμπνευση μου έδωσαν τα λινκς και για άλλη μια φορά να σε ευχαριστήσω.
    Πραγματικά σημαντική βοήθεια.

    Πήρα ιδέα για το εξής, α)πίσω στον τοίχο που θα ακουμπάει η κουζίνα να αποκαλύψουμε την πέτρα του και να αρμολογήσουμε όμορφα, β)ινοξ απορροφητήρας - καμινάδα, ένα ντουλάπι βιτρίνα και μερικά ράφια ανοιχτά, για τα κρεμαστά ντουλάπια.

    Αυτό που με χαλάει σε όλο το σκηνικό είναι το κλασικό μπεζ σαγρέ πλακάκι (προικα του παρελθοντος) σε αντίθεση με τα υπέροχα ξυλινα δάπεδα των φωτογραφιών!!!!

    Συνέχισε να μας εμπνέεις!
    Φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  12. Παρακαλώ πολύ μπορώ να έχω την τέταρτη κουζίνα pleaseeeee.

    ReplyDelete
  13. Η τελευταία κουζίνα έχει κάτι το ιδιαίτερο.

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails