Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Thursday, January 26, 2012

Delicious (and super easy) clementine curd! Μαρμελάδα μανταρίνι (ή κρέμα μανταρίνι).



Is it me, or is the smell of a fresh clementine the most refreshing thing ever? I LOOOOVE clementines! Sweet and cute fruits with an amazing taste! Every drop is precious and the juice of it...? It's like drinking a field of blossom tangerine trees... This time i decided to make a smooth curd. Ideal for breakfast, and as a cream when it is chilled enough. My favorite curd was this one, and then this one!, but now, clementine curd is standing next to them with pride!  

Σε περιόδους που εγώ κάνω καιρό να ανεβάσω συνταγή στο Donkey, κάτι ''ύφοφτο'' συμβαίνει!
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει οτι δε μαγειρεύω. Ή, οτι δεν φωτογραφίζω. Ή οτι δεν αρχίζω τα  '''μμμμ γιέα μπέιμπι!!!'' κάθε φορά που ανακαλύπτω έναν απροσδόκητο συνδιασμό γεύσεων (βέβαια λίγοι γείτονες ξέρουν πως το σπίτι μου είναι το σπίτι του Donkey, πιθανόν να φαντάζονται διάφορα).

Τέλος πάντων στο θέμα μας. Από πριν τα Χριστούγεννα μέχρι και τώρα, όχι μόνο μαγείρευα, αλλά μαγείρευα για έναν λόχο. Έτρωγα για έναν λόχο. Η ζυγαριά με εκδικήθηκε. Τουλάχιστον έτσι νομίζει. Αλλά ακόμα είναι χειμώνας. Έχουμε μπόλικο καιρό να επιδοθούμε σε πειρασμούς, σε νηστείες και σε δίαιτες. Εγώ κράτησα τον λόγο μου και δεν μοιράστηκα μαζί σας αμαρτιές μετά του Αη Γιαννιού. Αλλά νομίζω πως τώρα ήρθε η ώρα σιγά σιγά να μοιραστώ μαζί σας αγαπημένες και εύκολες συνταγές που απόλαυσα και ελπίζω να ευχαριστηθείτε και εσείς! Ξεκινάμε;


Silky texture, intense smell and bright color. Everything is exactly as it should. Just perfect!
At first i thought that the quantity of the eggs was too much, because while the mixture was still hot i could smell and ''taste'' the eggs. I was soooo disappointed. But i followed the instructions and put the mixture in the refrigerator for some hours. When i tasted it, it was incredible! So... why don't you give it a try. It's super easy to do it yourself! Jamie can guarantee the result!

Στην αρχή που δοκίμασα το μίγμα ενώ ακόμη ήταν ζεστό, έφαγα μια φρίκη, διότι μου μύριζε πολύ έντονα αυγό. Και ενώ ήμουν έτοιμη να το πετάξω, τσαντισμένη για τα μανταρινάκια που ξεζουμίστηκαν τσάμπα, αποφάσισα να το βάλω στο ψυγείο όπως προβλέπονταν. Όταν ξαναδοκίμασα, ενώ ήταν παγωμένο, το μόνο που ένιωθες και μύριζες, ήταν μανταρίνι. Και αυτό είναι καλό. Πολύ καλό! Παρόλα αυτά, αν θέλετε να μειώσετε την ποσότητα των αυγών κάντε το. Ένας κρόκος λιγότερος δε θα σας λείψει!


It is perfect as a spread, perfect as a filling for a sweet clementine tart and perfect as it is, i mean as a cream that can be eaten with a spoon.

Μπορεί να φαγωθεί ως μαρμελάδα σε ψωμάκι. Με το κουτάλι ως κρέμα και φυσικά να γίνει η τέλεια γέμιση για μια τάρτα μανταρινιού!


Γιαμ γιαμ! Πάμε στην συνταγή;

OΚ enough mumbling... Scroll down for the recipe!



Clementine curd by Jamie Oliver's Magazine Issue 7

ingredients

• 6 clementines
• 2 lemons
• 350g caster sugar
• 4 eggs, beaten
• 2 egg yolks, beaten
• 100g unsalted butter, diced


Grate in the fruit zest and squeeze the juice into a saucepan with the sugar, eggs and yolks, and mix to combine. Add the butter and place over very low heat. Cook, constantly stirring (you don’t want your eggs to scramble), until the curd is thick and coats the back of the spoon. Pour into sterilized jars, seal and refrigerate. Use within two weeks.  





Μαρμελάδα Μανταρίνι (κρέμα μανταρίνι)

6 μανταρίνια, κλημεντίνες, ξύσμα και χυμό
2 λεμόνια, ξύσμα και χυμό
350g λεπτή άσπρη ζάχαρη (υπάρχει στα σουπερ μαρκετ ή βάλτε την για λίγο στο μούλτι. Χτυπήστε να γίνει μικρόκοκκη αλλά όχι άχνη)

4 αυγά χτυπημένα
2 κρόκους
100g βούτυρο σε κύβους
 
Ρίξτε σε μια κατσαρολίτσα τα ξύσματα και τους χυμούς. Προσθέστε ζάχαρη και τα αυγά και με έναν αυγοδάρτη ανακατέψτε να ομογενοποιηθούν. Προσθέστε και το βούτυρο σε κυβάκια και βάλτε τα σε πολύ χαμηλή φωτιά. Ανακατεύετε συνεχώς (διαφορετικά τα αυγά θα γίνουν τηγανητά) μέχρι να έχετε μια παχιά πηχτή κρέμα που αν βυθίσετε μέσα ένα κουτάλι και το βγάλετε θα έχει μείνει καλυμμένο το πίσω μέρος του κουταλιού. Ρίξτε το σε αποστειρωμένα βαζάκια με καπάκι. Βάλτε τα στο ψυγείο. Διατηρούνται έως και 2 εβδομάδες!




15 comments:

  1. Αν βάλω 1 αβγό και 1 κρόκο ή καθόλου κρόκο λες να μην πετύχει???

    ReplyDelete
  2. Thelo na to dokimaso alla giati allakses ta ayga sthn metafrasi?

    ReplyDelete
  3. @Dream on the wave
    Ο δαιμων του τυπογραφείου...! Σε ευχαριστώ για την επισήμανση!!!

    ReplyDelete
  4. @ Anonymous
    Δεν το δοκίμασα έτσι. Πάντως άν θες να τα μειώσεις, μείωσε τα σε 2 αυγά και έναν κρόκο. Το ένα και ένα δεν ξέρω πως θα βγει.... Τσέκαρε ξανά την συνταγή διότι δυστυχώς είχε λάθος... στα αυγά!!! Όπως κι αν το δοκιμάσεις πάντως, ενημέρωσέ με πως βγήκε και αν σου άρεσε!

    ReplyDelete
  5. Γειά σου donkey!
    Το lemon curd μου αρέσει πολύ, φαντάζομαι πως θα γίνεται κι αυτό από το μανταρίνι!
    Μου αρέσουν αυτές οι κρέμες αλλά κι εγώ είχα πρόβλημα γιατί μου μύριζε το αβγό. Όταν δοκίμασα να κάνω παρόμοια κρέμα σε μπεν μαρί κι όχι σε κατσαρολάκι κατευθείαν πάνω στη φωτιά, μου φάνηκε ότι το αβγό μύριζε λιγότερο!
    Μπορεί να είναι κι η ιδέα μου, είπα να το γράψω μήπως και βοηθήσει!

    ReplyDelete
  6. @the Dark Chef
    Την επόμενη φορά θα το δοκιμάσω έτσι! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  7. πολυ ωραια ιδεα!!! λιγο το αβγο μ προβληματιζει!!!

    ReplyDelete
  8. Παρακαλώ πολύ μπορώ να έχω ένα βαζάκι για το πρωινό μου!!!!
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  9. Με παρόμοιο σχεδόν τρόπο φτιάχνω lemon curd, μιαν αδυναμία στο λεμονάκι την έχω ομολογώ!
    Αλλά και με τα μανταρίνια, φαίνεται απίθανη η κρέμα!
    Εχω μπόλικες κλημεντίνες, θα το δοκιμάσω σίγουρα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  10. lemon curd σκεφτηκα κι εγω!την εχω κανει και με μανταρινι και με πορτοκαλι και με λεμονι...τη μανταρινατη την εβαλα σε τουρτα μανταρινι με αερινη σαντιγυ απο πανω...οϊμε,σκοτωστε τη ζυγαρια μου...

    ReplyDelete
  11. Εγινε πολύ ωραία..από χρώμα είναι σουπερ.
    Και από υφή από ότι βλέπω στις φωτο.
    Ωραία συνταγη Φοιβη :))

    ReplyDelete
  12. Τέλεια η μαρμελάδα σου!!!!!Καλό βράδυ!!!

    ReplyDelete
  13. Τη ζηλεψα τοσο!!!!
    Λατρευω το μανταρινι! Θα το κανω σιγουρα!

    ReplyDelete
  14. Α, πολύ ωραία ιδέα. Δοκίμασα κι εγώ lemon curd μεσα στις γιορτές! Αλλά αυτή μου ακούγεται πιο ενδιαφέρουσα!

    ReplyDelete
  15. Εγώ πάντως που θέλω να κάνω μαρεγκάκια και αντί για κρέμα λεμονιού θέλω κάτι εναλλάκτικό θα βάλω τη δική σου αγαπημένη Φοίβη. Την έκανα μάλιστα και πρόταση εδώ στο μπλογκ μας http://laviestsuperbe.blogspot.gr/2012/12/santa-baby-u-have-to-cook-tonight.html

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails