Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Friday, November 8, 2013

Νιόκι πατάτας -- Potato Gnocchi











































Έχω χαθεί τελευταία, αλλά συμβαίνουν διάφορα που με κρατάνε μακριά από την καθημερινότητά μου... Ελπίζω σύντομα όλα να είναι όπως παλιά και καλύτερα. Αυτά τα νιόκι πατάτας*, τα είχα φτιάξει για το popaganda.gr. Εκεί μπορείτε να διαβάσετε το νέο μου άρθρο (και όχι μόνο το δικό μου εννοείται). Σας φιλώ και σας εύχομαι ένα όμορφο σαββατοκύριακο.

*διαλέξτε πατάτες πλούσιες σε άμυλο.
Μην παραδουλέψετε το ζυμάρι.
Αφήστε με κάθε τρόπο την υγρασία έξω απ τις πατάτες . Τρυπήστε τις πατάτες που θα ψηθούν, περάστε από το μύλο, από τον τρίφτη, βάλτε τις ξανά στο φούρνο σε χαμηλή θερμοκρασία, γενικώς στεγνώστε τις πριν τις δουλέψετε με το αλεύρι. Διαφορετικά θα γίνουν βαριά τα νιόκι, και δε θα είναι καθόλου ωραία στη γεύση... Τα δικά μου βγήκαν πολύ νόστιμα. Φάτε τα επιτόπου και μην αφήσετε τα ωμά κομμένα νιόκι να περιμένουν πολύ πριν τα βράσετε. Επίσης μπορείτε αντί να τις ψήσετε να τις βράσετε, αλλά με την φλούδα που θα αφαιρέσετε ενώ ειναι ζεστές ακόμα. Μετά περάστε τες από μύλο ή τρίφτη και βάλτε τις τριμμένες πατάτες στον φούρνο σε χαμηλή θερμοκρασία να φύγει η όποια υγρασία.



 
                       


These potato gnocchi, were made from scratch. And trust me it's not difficult to achieve an airy and tasteful gnocchi, egg free. The most important thing making a potato gnocchi, is the potatoes. You have to choose a starchy one and i have heard that the russet potato is the one for this recipe. You have to make all the humidity disappear. You can do that, by baking the potatoes, then fork them here and there and then let them in the oven with the temperature off for 15 minutes. This way the humidity, if there is any left, will evaporate through the holes that you made with the fork. Otherwise, you can boil them until tender, then use a riser, then lay all the mashed potatoes on parchment paper and put them into an oven with the door slightly cracked and the temperature low, to lose all the humidity left. When you are done with that, make a nice, soft dough, don't overwork it, and use as little flour as possible. Boil the gnocchi in a gently boiling salty water, take them off the heat when they float and throw them directly into a hot pan with some butter. The rest it is up to you. I used butter, salt, pepper, Philadelphia cream cheese and dry ground garlic.

Potato Gnocchi recipe  
based on gouda monster 

for 2 persons i used

for the Potato Gnocchi

3 medium to large potatoes
1 cup self rising flour (cake flour)
salt

for the ''sauce''

2 -3 tablespoons cream cheese
1 teaspoon dry/ ground garlic
salt and pepper to taste
100 gr butter



If you want to make this stripped look for your Gnocchi, just roll them on the back of a fork after you make dough stripes . Cut and roll, cut and roll!
 









































photos by Donkey and the Carrot

10 comments:

  1. χμμμμ μια φορα εφαγα νιοκι ετοιμα δεν μπορώ να πω οτι ξετρελάθηκα αλλά θα το δοκιμάσω να τα φτιαξω μονη μου. Νοστιμοτατα φαίνονται. Μιαμ μιαμ :)

    ReplyDelete
  2. Το άρθρο, εξαιρετικό. Οι γεύσεις σου, μοιάζουν υπέροχες. Όταν τις φτιάξω εγώ... θα δείξει... η νεκροψία! :)
    Ευχαριστώ που μου γνώρισες το Popaganda.

    ReplyDelete
  3. Πρεπει να ειναι φανταστικο το αποτελεσμα!Φαινεται πεντανοστιμο!
    Ευχομαι να εισαι καλα και η καθημερινοτητα σου να βρει τους ρυθμους της!σε φιλωω

    ReplyDelete
  4. Προς το παρόν έχω δοκιμάσει μόνο έτοιμα νιόκι.
    Έχω στα προσεχώς τα ωραία δικα σου σπιτικά, φαίνονται εξαιρετικά και νομίζω πως θα είναι!
    Φιλιά πολλά και καλημέρα κοριτσάκι!

    ReplyDelete
  5. Πολύ λαχταριστά! Τα νιόκι είναι αγαπημένα μου!
    Το άρθρο σου πολύ καλό! Συγχαρητήρια!

    ReplyDelete
  6. Οι ΤΕΛΕΙΕΣ φωτογραφίες σου.... μου τρέχουν τα σάλια!

    ReplyDelete
  7. Φαίνονται υπέροχα! Και οι φωτογραφίες είναι καταπληκτικές... Δεν έχω επιχειρήσει ακόμα σπιτικά νιόκι, αλλά όταν έρθει η ώρα θα ακολουθήσω τη συνταγή και τις συμβουλές σου. Ευχαριστούμε!
    Ελένη (On Top Of Spaghetti - now also The Foodie Corner!)

    ReplyDelete
  8. Ακόμα δεν έχω φτιάξει μόνη μου ζυμαρικά αλλά είναι στο πρόγραμμα
    Πολύ καλή η συνταγή και οι φώτο σου.

    ReplyDelete
  9. Η πρώτη μου απόπειρα για σπιτικά νιόκι, απέτυχε παταγωδώς! Δοκίμασα μια ζύμη με αβγά που κολλούσε πολύ. Ίσως αν είχα διαβάσει τη συμβουλή σου για την υγρασία στις πατάτες, να είχα αποφύγει την ταλαιπωρία. Το απότέλεσμα ήταν όπως ακριβώς το περιγράφεις, βαριά και άνοστα νιόκι. Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω τη συνταγή σου. Οι φωτογραφίες σου αρκούν για να με πείσουν να ξαναπροσπαθήσω!

    ReplyDelete
  10. Αχ είμαι και έγκυος και απλά θέλω κάποιον να μου τα μαγειρέψει και να μου τα φέρει!!!!!
    Τέλεια!
    Κατερίνα

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails